piątek, 5 sierpnia 2016

Maroko ☀️


W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam kilka zdjęć z mojej podróży do Maroka. Spędziłam tam tydzień na wycieczce objazdowej, co oznacza, że każdego dnia byłam w innym mieście. Na pierwszym zdjęciu znajduje się sprzedawca wody z Marrakeszu.


Pierwszego dnia byłam w Agadirze. Na zdjęciu jest Ocean Atlantycki z samego rana.



W Maroku uwielbiają herbatę miętową. Ja również ją polubiłam.



Zachód słońca na Saharze.


Pomnik upamiętniający Yves Saint Laurent'a w ogrodzie Majorelle w Marrakeszu.


Ogród jest pełen palm i budynków oraz kolumien w charakterystycznym kolorze Majorelle Blue.




Marrakesz



W Agadirze przez przypadek trafiłam na kilka koncertów.



Tradycyjne marokańskie kasby.



Studio filmowe "Atlas" w  Ouarzazate. Kręcono tu m.in.:
"Asterix i Obelix: Misja Kleopatra"
"Klejnot Nilu"
"Gra o tron"
"Gladiator"




Ocean Atlantycki w ciągu dnia.



A jeśli chcecie zobaczyć inne zdjęcia zapraszam na mój instagram oraz tumblr.
-Magda





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia