poniedziałek, 29 sierpnia 2016

COCOLITA haul


Jak widać po tytule, dziś mamy haul ze strony cocolita.pl. Z góry mówię, że nie jest sponsorowany (a szkoda ;)). Wszystkie produkty będą podlinkowane.


W7 FACE BLENDER SPONGE GĄBKA DO PODKŁADU W KSZTAŁCIE KLEPSYDRY

Nie chciałam inwestować w oryginalny beauty blender, bo nigdy nie używałam niczego w tym stylu. Gąbka jest miękka, łatwa w czyszczeniu. Niestety taka nie jest już dostępna, są tylko w kształcie kropli.

Mój ulubiony ;)

HAKURO H100
Pędzel z syntetycznego włosia, ale wyjątkowo mięciutki. Używam go do pudru.

PODKŁAD REVLON COLORSTAY 

Wybrałam kolor 110 ivory. Sprawdza się świetnie.



Również kolor ivory. 


Idealne kolory, świetna jakość i piękny zapach ;)





HAKURO H69

Świetny pędzel do blendowania, mimo, że teoretycznie służy do czego innego.

Klasyczny pędzel do brwi i kresek, chociaż kresek jeszcze nie próbowałam. Dobry również do nakładania cieni na dolną powiekę.




Wcześniej używałam Maybelline Lash Sensational i byłam bardzo zadowolona, więc tym razem wybrałam extra black. Niczym się nie różni.

To moja pierwsza zalotka. Okazało się, że jest naprawdę prosta w obsłudze.


Kolor 10.  Jest trochę bardziej różowa, niż na zdjęciach. Używam jej na co dzień i jestem zachwycona.

Wybrałam kolor 05. Jest mniej fioletowy niż na zdjęciach na stronie, ale jestem z tego zadowolona. Nie wysusza ust tak bardzo, jak matowe pomadki np. z Lovely. W najbliższym czasie planuję kupić w jakimś bardziej codziennym kolorze.


Nie mogę obyć się bez suchego szamponu. Wybrałam ten, bo myślałam, że skoro zapach "Marrakech", to będzie egzotycznie, orientalnie, niestety jest zbyt słodki.

Proszek do czyszczenia zębów. Zapach freshmint. Podoba mi się, ale efektów jeszcze nie widzę.


To wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i do następnego ;)
-Magda

6 komentarzy:

  1. Pokazałaś wiele super kosmetyków
    korektor, tusz, pędzel, suchy szampon to też moi ulubieńcy ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio kupiłam tą pomadkę tylko odcień 01
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten planuję kupić ;) również pozdrawiam

      Usuń
  3. Mam pomadki z golden rose w kredce i teraz tez chcę zakupić pomadkę w płynie w tym samym kolorze co ty :D
    Bardzo fajne zakupy , podobno ta maskara jest świetna.

    http://personallittletalks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi there my dear! I just want to ask if we can follow each other on GFC?

    Please leave a comment on our blog!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also follow us on Facebook and Instagram.

    https://www.facebook.com/Kstylick
    https://instagram.com/kstylick/

    we will follow you back! XOXO

    Korean Fashion

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia